მოგების მომტანი სერვისები წამოადგენს სუბიექტზე მორგებულ აქტივობებს, რომელზე მოთხოვნაც აქვთ ინდივიდუალურ წევრებს, წევრთა ჯგუფებს, ან მესამე მხარეებს. სერვისებს აფინანსებს მოთხოვნის მხარე წინასწარ შეთანხმებული და/ან მოლაპარაკების შედეგად განსაზღვრული ფასის და ტარიფის სანაცვლოდ.
♦ სუბიექტს მორგებული კვლევა ♦ სუბიექტს მორგებული ნაყოფიერების გაზრდის სერვისები(ტრენინგი, წვრთნა) ♦ სუბიექტს მორგებული ექსპერტული ცოდნა/კონსულტირება ♦ წვდომა კონკრეტულ რესურსებზე ♦ მოლაპარაკებები მესამე მხარესთან ♦ ერთობლივი შესყიდვების(პროდუქტებისა და სერვისების) შესაძლებლობა ♦